جدیدترین لوستر برنزی سال 2020

جدیدترین مدل لوستر برنزی سال 2019-2020

لوستر ها از جمله کالاهایی هستند که امروزه با گسترش تکنولوژی و مدرناسیون طرفداران بی شماری پیدا کرده اند و نشانه ای از متمدن بودن و به قولی با کلاس بودن است . معمولا خانه های بزرگ و دارای سقف های بلند از جمله خانه هایی هستند که می­توان به راحتی لوسترهایی در سایز های متفاوت را درآنها جای داد. البته در سایر خانه ها نیز می­توان از لوستر استفاده کرد، ولی در این زمان باید در انتخاب دقت بسیار کرد.

 

قصرنور - لوستر برنزی

امروزه لوستر ها و همچنین مدل لوستر برنزی در سایز ها، اندازه ها و اشکال گوناگون در بازار عرضه می­شوند که باید متناسب با خانه از آنها بهره گرفت. لوستر ها به صورت مدرن، سنتی و صنعتی هستند که با توجه به قیمت، سلیقه و شرایط انتخاب می­شوند.

اما از پر مخاطب ترین مدل لوستر هایی که امروزه به کار می­رود، مدل لوستر برنزی هستند؛ ولی چرا؟

مدل لوستر برنزی

لوستر ها از جنس های متفاوتی تشکیل شده اند. یعنی در واقع در صنعت لوستر سازی، از متریال های مختلفی مثل: آهن، برنج ( برنز )، زاماک و آلومینیوم و اجناسی دیگر که از ترکیب این مواد با یکدیگر تشکیل شده­اند استفاده می­شود.

لوستر برنزی - قصر نور - انواع لوستر برنزی

همه انواع مدل لوستر برنزی، به دلیل اینکه نور را به خوبی انعکاس می­دهند و باعث روشن شدن و نورانی شدن حداکثری خانه می­شوند، در همه جای دنیا بسیار پر مخاطب هستند. در ضمن، لوستر برنزی می­تواند بر زرق و برق خانه بیفزاید، زیرا که تشئشعات نور را به خوبی در خانه منعکس می­کند. فلز برنج یا همان برنز به دلیل اینکه انعطاف پذیری بالا و ریختگری راحت تر، در این صنعت کاربرد فراوان دارد. به دلیل تاثیر فراوان انواع مدل لوستر برنزی در خانه ها، در چیدمان خانه عروس و یا در تغییرات دکوراسیون، هنگام خرید لوستر، اولین نوع جنسی که مد نظر قرار می­گیرد، خرید لوستری از جنس برنز و یا یکی از انواع مدل لوستر برنزی است.

مدل لوستر برنزی با حدود قیمت آنها

در بورس فروش لوستر، انواع مختلف مدل لوستر برنزی را می­توان مشاهده کرد، شامل:

  • تک شاخه یا دارای شاخه های متعدد
  • تک شعله یا دارای شعله های متعدد
  • دارای آویز و یا بدون آویز
  • لوستر شکل رز یا فومنکانی واژگون و…

و نیز بسیاری از انواع دیگر که هر یک دارای ویژگی و کیفیت خاص و نیز قیمت های متنوع اند و نیز هر کدام در قسمت های خاصی از خانه کاربرد دارند . همان گونه که ممکن است بدانید؛ برنز، به دلیل اینکه جزء فلزات گران قیمت است و نیز از کیفیت بالایی برخوردار است، طبیعتاً هزینه بیشتری را میطلبد. ( پرداخت هزینه بیشتر، برای لوستر برنزی اصل صدق می­کند ؛ اما اگر می­خواهید هزینه کمتری را صرف خرید لوستر برنزی کنید، می­توانید از مدل های مشابه فیک و غیر اصل مدل لوستر برنزی استفاده کنید که البته این مدل ها به مرور زمان سیاه شده و تازه­گی و زیبایی روز اولشان را از دست می­دهند. ولی این هزینه ای که شما در برابر کیفیت خوب انواع مدل لوستر برنزی اصل پرداخت می­کنید چندان ناراحت کننده نیست. یعنی در واقع شما با پرداخت هزینه ای معقول، کالای با کیفیت و بینظیری را تهیه خواهید کرد.

انواع لوستر برنزی - قصر نور

به طور کلی رنج قیمت انواع مدل لوستر برنزی از حداقل 500 تومان آغاز و تا 5 الی 6 میلیون نیز ادامه دارد. البته برخی  لوستر ها نیز موجودند، که بر حسب اندازه و به قولی تعداد آویز و شاخه ها می­توانند قیمت هایی کمتر از مبالغی که ذکر شد را دارا باشند. نکته دیگه که لازم به ذکر است این است،که این مبالغ حدودی هستند و برحسب انتخاب شما، فروشگاه انتخابی شما و عناصر و ویژگی های ذکر شده می­توانند متفاوت باشند.

انتخاب مدل لوستر برنزی

در انتخاب مدل لوستر برنزی نکات و عناصری هستند که باید به آنها توجه فراوان شود،

4 مورد اصلی این عناصر عبارتند از:

  • قیمت: سعی کنید اگر قصد خرید لوستر را دارید، ( به خصوص انواع مدل لوستر برنزی ) قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید، چون برنز از جمله فلزات گران قیمت است و ممکن است عده ای از این موضوع سوء استفاده کنند و از نا آگاهی شما استفاده کرده و گران فروشی کنند.
  • تناسب لوستر با خانه: هنگام انتخاب مدل لوستر برنزی؛ دقت کنید که اندازه لوستر با سایر وسایل خانه تناسب داشته باشد.
  • رنگ: شاید مهمترین عنصر از نظر عده زیادی از خریداران انواع مدل لوستر برنزی، رنگ آن باشد. بنابراین در هنگام انتخاب توجه داشته باشید که رنگ لوستر انتخابی شما با دکوراسیون منزلتان مطابق داشته باشد.
  • کیفیت: کیفیت نیز عنصر مهم دیگری است که زیبایی و نورگیری خانه را رقم می­زند. اینکه مدل لوستر برنزی انتخابی شما نور را شفاف و واضح منعکس می­کند یا نور را تیره و کدر کرده سپس آن را منعکس می­کند، مهم است. همچنین حواستان باشد که جنس فیک و نامرغوب را به جای کالای مرغوب به شما نفروشند.

لوستر برنزی - فروش لوستر برنزی قصر نور

 این عناصری که ذکر شد از مهمترین ویژگی هایی هستند که باید به آن توجه شود البته که عناصر دیگری نیز موجودند، ولی در مجموع این نکات مهمترین ها هستند. به علاوه در انتخاب مدل لوستر برنزی یا هر نوع لوستر دیگر توجه داشته باشید که لوستر را برای چه قسمتی از خانه تهیه می­کنید، که اصطلاحاً به آن سبک لوستر می­گویند؛ چرا که لوستر ها متناسب با مکان های مختلف مثل: پذیرایی، اتاق خواب، آشپز خانه و … تولید می­شوند. همچنین از قبل مشخص کنید که چه نوع لوستر با چه نوع سبکی را می­خواهید تهیه کنید. آیا لوستری که تهیه می­کنید، سبک سنتی، مدرن و یا … دارد؟ و مهم تر از همه، با سبک خانه شما تطابق دارد یا خیر؟

جدیدترین مدل لوستر برنزی

لوستر برنزی - فروش لوستر برنزی قصر نور

جدیدترین مدل لوستر برنزی به طور کلی در سال 2019 به دو گروه تقسیم می­شوند:

اول نوعی از لوستر ها هستند که بیشتر متعلق به خانه هایی با متراژ کوچک و یا آپارتمانی هستند که اغلب در سایز های کوچک و با شعله ها و آویز های کمترند. و دومین گروه کاملا بر عکس گروه اول هستند، یعنی مدل لوستر برنزی موجود در این دسته، به صورت تجملی و برای خانه های بزرگ تر هستند. به همین منظور در سال 2019، انواع مختلف و طرح های زیبا و پر مخاطبی در این گروه ها عرضه شد که انتظار می­رود، این روند برای سال 2020 نیز حفظ شود و تنها با ایجاد تغییرات اندک چندین مدل لوستر برنزی متنوع را به بازار جهانی عرضه شود.

این مدل ها با کیفیت بالا و قابل مقایسه با کیفیت جهانی زیر نظر تیم قصر نور عرضه می­شود.

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×

 

سلام

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×