راهنمای انتخاب سرویس آینه دستشویی خوب

چگونه یک سرویس آینه دستشویی خوب انتخاب کنیم؟

در هرخانه ای آینه یکی از وسایل ثابتی است که همواره تهیه می­شود. سرویس آینه دستشویی هم یکی از مهم ترین وسایلی است که برای سرویس بهداشتی خریداری می­شود. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع سرویس آینه دستشویی آشنا کنیم.

سرویس آینه دستشویی - قصر نور - فروش ست

سرویس آینه دستشویی

به سرویس آینه دستشویی و سرویس بهداشتی منزلتان نگاهی بیندازید، اگر سرویس آینه دستشویی خانه شما دچار ترک خوردگی، زرد شدن، خراشیدگی  و بسیاری دیگر از مشکلات شده است، وقتش رسیده که دست به کار شوید و سرویس آینه دستشویی و سرویس بهداشتی منزلتان را عوض کنید تا جلوه زیباتری را به سرویس بهداشتی منزلتان ببخشید. سرویس آینه دستشویی به گونه ای است که وقتی اقدام به عوض کردن آن می­کنید گویا تغییر اساسی در سرویس بهداشتی منزلتان ایجاد کرده اید و انگار سرویس بهداشتی منزلتان به کلی دچار تغییر شده است.

برای انتخاب یک آینه مناسب برای دستشویی، سلیقه شخصی حرف اول را می­زند. ولی در عین حال شما باید به تناسب آینه با سرویس بهداشتی نیز توجه داشته باشید. امروزه آینه ها در طرح ها و رنگ های متنوعی عرضه می­شوند. که بیشترین نوع آنها دارای قاب های هندسی هستند. مثلا آینه گرد برای سرویس بهداشتی هایی که دارای کاشی هایی شش ضلعی هستند و یا ساده هستند و طرحی ندارند بسیار مناسب است و طرح زیبا و تضاد چشم نوازی را ایجاد می­کند.

سرویس آینه دستشویی - قصر نور

 چند نکته اساسی در خرید سرویس آینه دستشویی وجود دارد که باید در خرید به آنها توجه فراوان داشت. این نکات عبارتند از:

  • اندازه آینه: برای خرید سرویس آینه دستشویی توجه داشته باشید که آینه­ای که می­خرید با حمام و دیواری که می­خواهید آینه را روی آن نصب کنید و حتی سینکی که می­خواهید آینه را روی آن قرار دهید تناسب داشته باشد. اگر می­خواهید آینه را روی دیوار نصب کنید، دقت کنید که آینه با لبه دیوار فاصله مطمئنه را داشته باشد و درست وسط دیوار نصب شود. اگر هم میخواهید آینه را روی سینک قرار دهید توجه کنید که آینه با سینک تناسب داشته باشد ( چه عرضی چه طولی )
  • هدف از خرید آینه: بدانید که آینه را برای چه موردی تهیه می­کنید. آیا این آینه ای که خریداری می­کنید بیشتر جنبه مصرفی دارد یا جنبه تزئینی؟ سپس متناسب با آن خریداری کنید.
  • سبک آینه: آینه ها دارای سبک ها متنوعی اند مثل سبک مدرن، سنتی و… . بنابراین در هنگام انتخاب دقت کنید که سبک مد نظرتان چه سبکی است. آیا دوست دارید سرویس بهداشتی منزلتان حالتی سنتی داشته باشد یا مدرن؟ سپس متناسب با سبک انتخابیتان اقدام به خرید سرویس آینه دستشویی منزلتان کنید.
  • شکل آینه: آینه ها امروزه دارای اشکال متنوعی هستند. از اشکال هندسی گرفته تا منحنی و … که هنگام انتخاب ممکن است شما را با مشکل مواجه کند. به همین منظور باید در هنگام دقت به این قسمت، مباحثی که قبلا گفتیم را هم درنظر بگیرید تا انتخاب درستی داشته باشید. به طور مثال: برای قرار دادن آینه روی سینک، معمولا از اشکال بیضی ( گرد ) و یا طویل استفاده می­کنند.
  • قاب آینه: به موازات تنوع ایجاد شده در آینه ها، قاب ها نیز متنوع تر شده اند. امروزه قاب ها متشکل از انواع جنس های چوبی، کروم، فولاد ضد زنگ، چرم و سایر مواد هستند. شما در هنگام خرید سرویس آینه دستشویی دو راه دارید. یکی اینکه آینه ای ساده و بدون قاب را تهیه کنید و یا اینکه از آینه هایی با قاب های طرح دار استفاده کنید. ولی حتما در هنگام خرید قاب به تناسب قاب با سایر وسایل توجه کنید. در تهیه قاب آینه به این نکته نیز توجه داشته باشید که سرویس آینه دستشویی مدام در معرض رطوبت و نم قرار دارد به همین منظور سعی کنید از جنس هایی استفاده کنید که دچار مشکل نشوند و در صورتی که کثیف شدند، راحت بتوان آنها را تمیز کرد.

قصرنور - سرویس آینه دستشویی

 

بورس سرویس آینه دستشویی

به دلیل اینکه امروزه تهیه لوازم لوکس برای خانه در دستور کار افراد است و اینه هم از جمله مهمترین وسایل است در طی سال های اخیر تعداد انواع بازار ها و بورس های فروش آینه دستشویی رو به افزایش است و قیمت ها هم بسته به جنس و میزان زیبایی محصول متغیر است در هر گوشه ای از شهرتان میتوانید تعداد زیادی از این فروشگاه ها را ببینید که البته پیشنهاد می­کنیم اگر به دنبال یک آینه خوب برای سرویس بهداشتی منزلتان هستید حتما به کیفیت مدل قیمت آن توجه کنید تا محصولی با دوام و مناسب را تهیه کنید. به همین منظور تیم حرفه ای قصر نور همه روزه می­تواند بهترین خدمات را در رابطه با بروز ترین انواع آینه دستشویی، قیمت و …به شما ارائه کند.

ست آیینه و دستشویی - قصرنور

انواع و مدل سرویس آینه دستشویی

آینه ها در انواع سایز ها عرضه می­شوند مثلا ( قدی یا نیم نما و کوچک ) طبیعتا برای سرویس بهداشتی (دستشویی آینه نیم نما مناسب تر است ) و برای حمام هم آینه قدی و نیم نما هر دو مناسب اند.

اگر سرویس بهداشتی شما دارای سینک یا میز است می­توانید از آینه نیم نما استفاده کنید. همچنین شما میتوانید از آینه هایی استفاده کنید که قابل نصب بر روی دیوار هستند.

اگر سرویس بهداشتی شما دارای سقف بلندی است، پیشنهاد می­کنیم اگر تمایل دارید، از آینه های قدی استفاده کنید. چون باعث زیبایی و چشم نوازی می­شوند.

ست سرویس بهداشتی - قصر نور

در نصب سرویس آینه دستشویی باید به این موضوع توجه کنید که آینه باید به مقدار کافی از لبه های دیوار یا میز فاصله داشته باشد تا خطر ساز نشود. همچنی نکته دیگری که درباره سرویس آینه دستشویی قابل ذکر است، این است که آینه موجود در سرویس بهداشتی می­تواند وظیفه نور پردازی را نیز بر عهده بگیرد!! به گونه ای که اگر در جای صحیح و در معرض نور قرار بگیرد می­تواند انعکاس دهنده نور نیز باشد و در روز شما را از روشن کردن چراغ و لامپ در سرویس بهداشتی بی نیاز کند. قرار دادن یک آینه در فضای سرویس بهداشتی سفید، برای نورپردازی می­تواند یک فکر عالی باشد. چرا که انعکاس نور و بازتاب آن از روی رنگ سفید، فضای زیبا و دل پذیری را ایجاد می­کند.

امروزه در غرب، ساخت سرویس بهداشتی با آینه های فراوان رواج یافته. به گونه ای که از آینه های متعددی برای نصب روی دیوار استفاده می­کنند و گاهی آینه کاری سرویس بهداشتی به 3 یا 4 دیوار هم می­رسد. در برخی کشور ها مثل کشور ایران، آینه کاری دیوار ها اغلب برای سرویس حمام است و خیلی دیوار های سرویس بهداشتی، آینه کاری نمی­شود.

قیمت سرویس آینه دستشویی

قیمت سرویس آینه دستشویی همواره بر حسب مدل و اجناس به کار رفته در آینه و قاب آن در حال تغییر است. ولی به طور کلی رنج حدودی قیمت سرویس آینه دستشویی در سه رده کوچک ، نیم نما و قدی با هم متفاوت است.

سرویس آینه دستشویی کوچک از حداقل 50 هزار تومان آغاز و تا 300 تومان ادامه دارد.

سرویس آینه دستشویی نیم نما از حداقل 400 یا 500 تومان آغاز و تا 1.5 تا 2 میلیون ادامه دارد.

و در آخر آینه های قدی نیز از 400 یا 500 تومان آغاز و تا 2 الی 3 میلیون ادامه دارد.

شما می­توانید بهترین نوع آینه های دستشویی و سرویس بهداشتی را با بهترین و به صرفه ترین قیمت از

فروشگاه قصر نور

تهیه کنید. قصر نور همواره آماده خدمت رسانی به شماست.

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×

 

سلام

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×