ست سرویس بهداشتی

ست سرویس بهداشتی

 

ست سرویس بهداشتی  بر اساس جنس انواع گوناگونی اعم از چوبی، پلاستیکی، سرامیکی، چینی یا استیل ضد زنگ و مانند آن دارند و بر اساس مدل و کاربرد، در انواع رومیزی یا داخلی ساخته می شوند. در بازار سبک های گوناگونی از ارزان ترین مدل ها تا شیک ترین و لاکچری ترین آن ها وجود دارد. پس نیاز به راهنمایی خواهیم داشت که به ما در راستای خرید ست سرویس بهداشتی مناسب کمک کند.

 

ست سرویس بهداشتی

انواع گوناگون ست سرویس بهداشتی

 

ست سرویس بهداشتی بسته به سبک سرویس بهداشتی شما می تواند در انواع گوناگونی انتخاب شود. در انتخاب آن باید به این نکته توجه کرد که ست سرویس بهداشتی قرار است در کنار سینک روشویی، توالت و در برخی موارد دوش و وان حمام دیده شود. پس خوب است ست سرویس بهداشتی را به گونه ای انتخاب کنیم که هماهنگی مناسبی با این اجزا داشته باشد. همچنین لازم است به نیاز های شخصی و سبک زندگی خود نیز دقت داشته باشید.

ست سرویس بهداشتی در دو حالت کلی تولید و عرضه می شود: انواعی که قابل جابجایی هستند و می توان آن را روی پیشخوان ها قرار داد و انواعی که قابل نصب هستند و در جای خود به صورت نصب داخلی ثابت می شوند.

 

ست سرویس بهداشتی غیر ثابت

 

لوازم و تجهیزات مورد استفاده در سرویس بهداشتی را می توان به صورت ست قابل جابجایی یا ست ثابت قابل نصب انتخاب کرد. این لوازم نیز تنوع بسیاری دارند و با توجه به وسعت حمام و سرویس بهداشتی، کاربری آن، سبک زندگی افراد و نیازهای شخصی آنان می توانند بسیار متنوع و دارای اجزای گوناگون باشند.

برای مثال نگه دارنده ی صابون، نگهدارنده ی مسواک­ ها، کفی ضد لغزش، سبد نگهداری لباس ها، دستگاه نگهدارنده ی شوینده های مایع مثل صابون مایع و شامپو، تشک حمام، باکس یا نگهدارنده ی لیف ها، سطل زباله ی حمام و نگهدارنده ی جاروی حمام همه از اجزای ست سرویس بهداشتی هستند که بسته به نیاز افراد و خانواده ها می توانند تهیه شوند.

این اجزا معمولا به صورت قابل جا به جایی عرضه می شوند اما برخی از آن ها را می توان هم به صورت ثابت در سرویس بهداشتی قرار داد. نوع قابل جا به جایی ست سرویس بهداشتی از آن جا که راحت تر قابل تعویض است، برای تنوع دکوراسیون انتخاب خوبی خواهد بود اما به دلیل اشغال فضای پیشخوان ها و کف در سرویس های کوچک توصیه نمی شود زیرا هم فضا را محدود تر می کند و هم تمیزکاری را دشوار تر می سازد.

 

ست سرویس بهداشتی

ست سرویس بهداشتی ثابت

 

برخی از اجزای ست سرویس بهداشتی که در بالا نام بردیم، در انواع ثابت و قابل نصب نیز تولید و عرضه می شوند. برای مثال نگهدارنده ی صابون جامد و مایع و نگهدارنده ی مسواک را در کنار آینه ی حمام و دستشویی می توان از نوع ثابت انتخاب نمود. اما برخی دیگر از وسایل عموما به صورت ثابت و قابل نصب طراحی می شوند؛ از جمله نگهدارنده ی رول دستمال توالت، ریل حوله و قفسه ی نگهدارنده ی تجهیزات حمام.

وقتی از اجزای قابل نصب استفاده می شود، می توان امیدوار بود که اجزای ست سرویس بهداشتی به دلیل تثبیت، کمتر دچار ساییدگی، استهلاک و تخریب شوند و این از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود. جنس مورد استفاده برای ست سرویس بهداشتی نیز چنان که گفتیم متنوع است و می تواند از پلاستیک، شیشه، استیل ضد زنگ، چینی و مانند آن ساخت شود.

برای نصب بیشتر آنان سوراخ کاری با مته لازم است و برخی نیز دارای مکنده هستند که بدون سوراخ کردن روی دیوار یا پیشخوان ها محکم و ثابت می شوند؛ البته باید دقت کرد که وزن بسیار سنگینی به آن اجزای ست سرویس بهداشتی تحمیل نشود.

 

ست سرویس بهداشتی

انتخاب ست سرویس بهداشتی

 

به تعداد انواع و سبک های سرویس بهداشتی، ست سرویس بهداشتی وجود دارد! در این انتخاب باید به سبک سرویس بهداشتی خود توجه نمایید.

ست سرویس بهداشتی به سبک مدرن معمولا از جنس هایی چون پلاستیک، شیشه، سرامیک، رزین یا استیل ضد زنگ تهیه می شود. معمولا طراحی آن ها دارای خطوطی ساده، بی نقش و نگاری خاص، مدرن و مناسب سلایق امروزی است.

برای تهیه ی ست سرویس بهداشتی به سبک کلاسیک، معمولا نمونه هایی ساخته شده از سرامیک، چوب یا سنگ وجود دارد که در اشکال هندسی ساده و یا گرد و منحنی شکل ساخته می شوند.

ست سرویس بهداشتی در سبک های قدیمی و مدل های رومانتیک نیز ساخته می شود و به علاقه مندان آن ها توصیه می شود. این سبک از ست سرویس بهداشتی نیز از جنس های گوناگون شیشه، آهن، چینی و استیل لعابی ساخته می شود و با اشکال و قالب بندی های دقیق ساخته می شوند.

توجه به جنس مواد مورد استفاده نیز از نکات مهم هنگام انتخاب و خرید یک ست سرویس بهداشتی است. برای مثال در سبک قدیمی ست سرویس بهداشتی معمولا استفاده از پلاستیک ممکن نیست و برای آن ها چنان که گفتیم از مواد دیگری استفاده می شود. پس نمی توان یک سبک رمانتیک را به قیمت ارزان تر اجناس پلاستیکی تهیه نمود.

همچنین باید توجه کرد استفاده از جنس هایی مثل شیشه، چینی و سرامیک معمولا خطر شکستن را به همراه دارد؛ البته این مواد رایج هستند. استفاده از جنس چوبی یا سنگی استحکام بیشتری را تضمین می کند اما تمیز کردن و روش نگهداری به مراتب دشوارتری نیز دارند. جنس استیل هم مقاوم است و هم برای تمیزکاری راحت است اما ممکن است سلیقه ی افراد آن را نپسندد.

هر نوع از ست سرویس بهداشتی را با هر جنسی که انتخاب کنیم، رعایت روش های حفظ و نگهداری آن ها برای داشتن کاربری طولانی مدت، اجتناب ناپذیر است. اما به هر ترتیب همه ی این نمونه ها می توانند کارایی لازم را داشته باشند و مفید واقع شوند.

 

انواع ست سرویس بهداشتی

 

اکسسوری سرویس بهداشتی در بسیاری از فروشگاههای عرضه کننده محصولات بهداشتی می توان مشاهده کرد. معمولا هنگامی که از طرح های زیبا و لاکچری سخن می رود، منظور لوازمی است که در کنار کارایی، دوام و استحکام لازم دارای ظاهری زیبا و ارزشمند نیز باشند. لوازم و وسایل باید در درجه ی اول از بهترین مواد، با بهترین کیفیت و عالی ترین طراحی و دیزاین محصول ساخته شده باشند. بتوانند نیازهایی چندگانه را رفع کنند و برای افرادی که از آن ها استفاده می کنند، رفاه و آسایش بیشتری را تأمین نمایند.

به نقل از یکی از سایت های خارجی که در زمینه ی فروش محصولات ست سرویس بهداشتی لاکچری فعالیت می کند، «وقتی در سرویس بهداشتی هستیم، به لوازم و تجهیزات موجود در آن بسیار توجه می کنیم. آن ها باید کاربردی و مفید، جذاب از نظر ظاهری و درجه یک باشند.»

نمونه های لاکچری ست سرویس بهداشتی به کشور ما نیز وارد شده و یا تولید داخلی می شوند. این نمونه ها از ست سرویس بهداشتی با استقبال خوبی مواجه شده اند و این نشان از دقت و حسن سلیقه ی مردم در انتخاب لوازم زندگی شان دارد.

 

ست سرویس بهداشتی لوکس

 

این نوع سرویس بهداشتی در قیمتهای بالا براساس کیفیت وزیبایی آن ارائه می شوند که معمولا از مرغوبترین متریال و مدلهای مطرح جهانی و با ایده و خلاقیت معماری دکوراسیون داخلی تولید میشند.انواع ست سرویس بهداشتی لوکس عبارتند از:

 

ست سرویس بهداشتی طلایی

ست سرویس بهداشتی طلایی

برای استفاده از این نوع ست سرویس بهداشتی، حتما باید دقت کنید که نور پردازی داخلی سرویس بهداشتی نیز به شکل مطلوبی انجام گیرد تا رنگ طلایی و زیبای این نوع ست سرویس به خوبی نمایش داده شود. در این مورد انتخاب نوع سرامیک و کاشی نیز نقش زیادی در ارائه زیبای این ست سرویس ایفا میکند.

 

ست سرویس بهداشتی سرامیکی

این نوع ست سرویس بهداشتی معمولا اگر طرحهای ساده و شیک استفاده شود، زیبایی سرویس بهداشتی را چند برابر می کند. معمولا ست سرویس بهداشتی سرامیکی را ساده و در رنگهای طبیعی روشن می سازند.

 

ست سرویس بهداشتی سرامیکی

متریال مورد استفاده ست سرویس بهداشتی

 

معمولا برای این کار از متریالی استفاده می شود که هم با دوام و محکم و هم زیبا باشد. از جمله می توان به ستهای سرویس بهداشتی ساخته شده از سنگ های زیبایی چون مرمر، و دیگر سنگ هایی که ظاهر زیبایی دارند اشاره نمود. همچنین از سرامیک های دارای طراحی زیبا برای این نمونه ها استفاده می شود. مدل های تهیه شده از رزین و شیشه که مدل های شفافی هستند می توانند به زیبایی دیزاین شوند و از عناصری چون گل ها یا سایر اشکال و اشیای زیبا در ترکیب آن ها استفاده شود.

برخی از مدل های چینی و سرامیکی ست سرویس بهداشتی می توانند یکپارچه نباشند و برای دیزاین آن ها از تکه های کاشی مانند ریز رنگی استفاده شود که با طراحی و چینش زیبایی روی اجزای ست سرویس بهداشتی نصب شده است و زیبایی خاصی به آن ها بخشیده است.

مدل های چوبی ست سرویس بهداشتی نیز هرچند پیش تر به سادگی آن ها اشاره کردیم، می توانند در سبک های کار شده و با دیزاین های خاص ساخته شوند و نظر بیننده را به خود جلب نمایند. در برخی از مدل ها از منبت کاری و سایر هنر ها بر روی چوب  استفاده می شود.

در برخی از لاکچری ترین مدل های ست سرویس بهداشتی از روکش های گلد یا سیلور استفاده می شود که همراه با طرح های متنوع ظاهر بسیار درخشنده و سلطنتی به آن ها می دهد.

 

ست سرویس بهداشتی

خرید ست سرویس بهداشتی ارزان

 

فروشگاه قصر نور عرضه کننده ی بهترین و با کیفیت ترین محصولات و تجهیزات مربوط به سرویس های بهداشتی است. قصر نور ارائه دهنده ی زیبا ترین و مدرن ترین طرح های ست سرویس بهداشتی است که در انتخاب محصولات با کیفیت بسیار حساس و دقیق است.

آشنایی با انواع طرح ها و متریال های ست سرویس بهداشتی در قیمت های گوناگون با مراجعه به بخش های مختلف این سایت برای مشتریان گرامی امکان پذیر خواهد بود.

کلیه ی محصولات ست سرویس بهداشتی همراه با مشخصات دقیق و تصاویر واضح همراه با قیمت در سایت قابل بازبینی است. راه های دسترسی به فروشگاه و روش های ارتباطی نیز در همین سایت برای مخاطبان گرامی در دسترس است. همچنین امکان سفارش و خرید اینترنتی و دریافت محصولات در نشانی مورد نظر مشتریان گرامی امکان پذیر می باشد.

منابع:

https://advice.manomano.co.uk/bathroom-accessories-buying-guide-908

 

 

2 Replies در ست سرویس بهداشتی

  • سلام
    لطفا تنوع محصولات رو بیشتر کنین و آدرس پیج اینستاگرام رو هم بفرمایید و اینکه جنس این کارها از چه آلیاری میباشد؟

    • سپاس از نظر شما،بله حتما تنوع رو بیشتر خواهیم کرد،آدرس اینستاگرام در پایین همین صفحه موجود میباشد،از برنز میباشد

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×

 

سلام

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×