نکات کاربردی پیرامون انواع آینه دستشویی

 

نکات کاربردی پیرامون انواع آینه دستشویی

بدون تردید، نورپردازی مناسب در دکوراسیون دستشویی و سرویس های بهداشتی، امری اساسی به شمار می آید. به همین دلیل انواع مختلف انواع آینه دستشویی امروزه در بازار وجود دارد که از نورپردازی های تعبیه شده در پشت شان بر خوردار هستند. این نوع از انواع آینه دستشویی” علاوه بر تامین نور دکوراسیون فضای دستشویی، سبب زیبا تر شدن فضای آن نیز می شود. علاوه بر آن برای زیبا تر شدن کار شما می توانید، با ایجاد نورپردازی مناسب توسط چراغ های ال ای دی سقفی و یا دیواری، نور کافی و مورد دلخواه خود را در فضای سرویس بهداشتی تامین نمایید. در حال حاضر به مرور زمان طرح های مدرن انواع آینه دستشویی همراه با نورپردازی مخفی، جایگزین آینه های قدیمی و معمولی می شوند.

یکی از بزرگ ترین مزایای این نوع انواع آینه ها این است که در مورد مکان قرار گیری لامپ های دیواری یا سقفی در دستشویی دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت و با قرار دادن آن ها دیگر به لامپ و چراغ جداگانه ای نیاز نخواهد بود. همچنین نور پشت آینه ها به گونه ای قرار داده شده  است که بسیار زیبا و یکنواخت می تواند تمام فضای دستشویی را روشن و پر نور کند.

استفاده از آینه های بزرگ نه تنها چشمگیر به نظر می رسند، بلکه به شما کمک می کنند تا با بازتاب شدن نور، روشنایی کافی را هم داشته باشید. بسته به فضا و سبک خود، می توانید یک قاب را در اطراف انواع آینه دستشویی اضافه کنید تا جلوه ای جذاب تر به آن بخشید. آینه های بزرگ در دستشویی به دو دلیل تبدیل به یک روند جالب در تزئینات دستشویی شما خواهند شد: اول، چنین آینه ای باعث می شود یک دکوراسیون جالب، حتی در ساده ترین دستشویی را به وجود آورد و آن را به یک اتاق بسیار چشم نواز تبدیل کرده و حس هتل بودن را به آن القا کند. دوم اینکه، چنین انواع آینه دستشویی حس بصری فضا را گسترش می دهد، چیزی که حتی برای یک دستشویی بزرگ نیز عالی است. چه کسی فضاهای بزرگ را دوست ندارد؟!

انواع آینه دستشویی

نکته دیگر اینکه آینه ها باعث توهم فضای و نور اضافی می شوند. بنابراین اگر یک دستشویی کوچک دارید ، آینه ای را نصب کنید که کل فضای دیوار بالای ناحیه کابینت و روشویی را پوشش دهد. یا با نصب آینه های چندگانه به شکل آینه های مستطیل شکل در اندازه های مختلف در دستشویی، به توهم فضای اضافی برسید تا دکوراسیون اتاق را ارتقا بخشیده و جلوه بیشتری به آن بدهید. نصب روشنایی در اطراف انواع آینه دستشویی با یک قاب بازتابی با طراحی هنری یا لبه های باریک، نیز باعث ایجاد توهم نور اضافی می شود، کاری که اگر دستشویی فاقد نور طبیعی از بیرون باشد، می خواهید به آن دست پیدا کنید. در هنگام نصب آینه اطمینان حاصل کنید که در حالی که رو به رووی آینه هستید، نور روی صورت شما قرار بگیرد و نه روی آیینه. این به شما کمک می کند تا همه چیز را با نور کامل و واضح ببینید.

 

یکی از ایده های مورد علاقه افراد در مورد انواع آینه دستشویی، انتخاب شکل غیر معمول یا متفاوت است این کار روشی آسان و مؤثر برای ایجاد یک سبک جدید در دستشویی است. امروزه تولید کنندگان، بسیاری از انواع آینه دستشویی، پر نقش و نگار با اشکال جالب و طرح های پیچیده ای را ارائه می دهند. با انتخاب و خرید  انواع آینه دستشویی مطابق با سلیقه خود، سبکی جذاب در فضایتان به وجود آورید.

در صورتیکه بخواهید از چند آینه  در فضای دستشویی خود استفاده کنید، سعی نمایید اندازه ها و  یا مدل های مختلف آینه ها را مورد توجه قرار داده و از میان آن ها را بهترین، مناسب ترین و دلخواه ترین مدل ها را انتخاب کنید. حتما آینه ها را به گونه ای انتخاب کنید که به جای رقابت با یکدیگر، تکمیل کننده یکدیگر باشند. سعی کنید همه آنها را بر روی یک دیوار نصب کرده، تا بدین ترتیب یا ایجاد یک طرح فاخر محیطی چشم نواز را در معرض دید بیننده قرار دهید.

 

 

1 Replies در نکات کاربردی پیرامون انواع آینه دستشویی

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×

 

سلام

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×