آینه دستشویی

 

  اهمیت آینه دستشویی

 نقش آینه دستشویی در سرویس بهداشتی دارای اهمیت زیادی می باشد.  وجود آینه نقش بسیار مهمی در آراستگی افراد دارد به این دلیل که از آن استفاده های بسیار زیادی برای مسواک زدن، آرایش صورت، اصلاح موهای صورت و غیره می شود. 

 آینه دستشویی به لحاظ زیبایی نقش بسیار پر رنگی در دکوراسیون سرویس های بهداشتی ایفا می نماید. بسیاری از افراد انتخاب انواع جدید آینه را گزینه ای مناسب برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی خود می‌ دانند.

 نظر اول سرویس بهداشتی مانند حمام و دستشویی مکان های با اهمیتی در منزل به شمار نمی آید، اما  توجه و پیاده سازی موارد مربوط به زیبایی و دکوراسیون آن تاثیر بسیار زیادی در تمیز به نظر رسیدن و شکیل شدن این قسمت از خانه دارد. استفاده از یک آینه دستشویی مناسب و ایده آل علاوه بر کاربرد هایی که دارد، باعث ایجاد انعکاس نور بهتر و در نتیجه یکنواخت شدن فضای دستشویی خواهد شد.

آینه دستشویی

خرید اینترنتی آینه دستشویی

 

انواع آینه دستشویی

آینه دستشویی از نوع دیواری آینه است که کاربردهای مختص به خود را دارد شما می توانید با مراجعه به بخش قیمت آینه دستشویی از قیمتهای آن اطلاع پیدا کنید. این آینه ها در سه نوع آینه مستطیل مدل رز، آیینه گرد مدل رز و آیینه بیضی مدل رز قابل ارائه می باشد.

 

6 نکته درباره آینه دستشویی

 

 

آینه دستشویی

 ست سرویس آینه دستشویی

استفاده از خلاقیت و ایده پردازی تاثیر بسزایی در زیبا سازی و جلوه بخشیدن به دکوراسیون سرویس های بهداشتی دارد. که در ادامه برخی از این ایده ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

 استفاده از چند آینه به جای یک آینه دستشویی

 استفاده از این ایده برای دستشویی هایی که دارای فضای باز با کابینت و روشویی بسیار بزرگی هستند، کاربردی تر است. استفاده از چند آیه باعث انعکاس تصاویر کامل از فضای سرویس بهداشتی شده و در نهایت عمق بیشتری به محیط در فضای سرویس بهداشتی خواهد داد. با این کار همچنین می توان از نور پردازی های بسیار کاربردی و زیبایی نیز استفاده نمود.

استفاده از دو یا چند آینه دستشویی باعث به نظر رسیدن فضای بهداشتی بلند تر و دلباز تر خواهد شد. همچنین این ایده باعث به وجود آمدن قرینگی و توازن بر روی دیوار خواهد شد. برای این کار استفاده از آینه های دو قلو نیز پیشنهاد می گردد.

استفاده از آینه های دیوارپوش

 برای پیاده سازی این ایده‌، ابعاد و اندازه های دیوار و تناسب  آینه با روشویی و دیگر وسایل سرویس بهداشتی اهمیت چندانی ندارد. در استفاده از آینه های دیوارپوش تمامی طول و عرض دیوار با  یک آینه به طور یکدست پوشانده می شود. بدین ترتیب یک آینه کاملاً بزرگ در اختیار شما خواهد بود. این کار باعث می شود که در صورتی که دستشویی شما کوچک باشد، با انعکاس یافتن کامل دیوار مقابل، فضای شما دو چندان به نظر آید.

استفاده ازآینه های دستشویی کمددار

 آینه های کمد دار همانگونه که از نامشان پیداست بر روی درب یک کمد تعبیه شده است. این نوع از آینه دستشویی به دلیل صرفه جویی در محل قرار گیری وسایل مورد نیاز دستشویی مانند مسواک، صابون، وسایل اصلاح صورت، خوشبو کننده و غیره طرفداران بسیار زیادی دارد. آینه  دستشویی کمد دار برای سرویس های بهداشتی که فضای بسیار کمی دارند ایده بسیار مناسبی به نظر می‌آید.

 

نورپردازی به وسیله آینه دستشویی

 بسیاری از افراد به نورپردازی در فضا های مختلف منزل خود از جمله سرویس ‌های بهداشتی علاقه بسیاری دارند. یک نور پردازی مناسب در اطراف آینه دستشویی می تواند باعث به وجود آوردن منظره ای جذاب و دلنشین گردد. به همین دلیل امروزه انواع مختلفی از آینه دستشویی وجود دارد که دارای نورپردازی هایی در قسمت های مختلف آن است. این نور پردازی باعث دلبازتر شدن و تامین نور مناسب محیط در فضای سرویس بهداشتی خواهد شد.

 

استفاده از آینه های دستشویی شلف دار

 آینه دستشویی شلف دار علاوه بر کاربردهای معمول یک آینه، دارای کاربرد اضافه دیگری نیز است. این موضوع باعث افزایش محبوبیت این نوع آینه در میان مشتریان شده است. در حقیقت این نوع آینه دستشویی دارای محلی برای قرار دادن وسایل مختلف دستشویی مانند آویز حوله، جا صابونی، مسواک و خمیر دندان، گلدان، شمع و یا هر نوع وسیله تزیینی یا ضروری دیگر است. فروشگاه قصر نور آماده ارائه محصولات درجه یک در زمینه دکوراسیون سرویس بهداشتی است.

 

4 Replies در آینه دستشویی

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×

 

سلام

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×