نکات مهم در مورد خرید انواع سرویس بهداشتی و نصب آن

نکات مهم در مورد خرید انواع سرویس بهداشتی و نصب آن

امروزه شکل و طرح انواع سرویس بهداشتی همواره مورد توجه بسیاری از افراد بوده و هست. لذا چگونگی استفاده از این سرویس ها در خانه ها و محیط های کاری همواره نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. لذا ما در این متن قصد داریم تا نکات مهمی که در این مورد وجود دارد را برای افراد شرح دهیم.

سرویس های بهداشتی چه خصوصیاتی باید داشته باشد

توجه شما به ویژگی ها و خصوصیات سرویس های بهداشتی و حمام منزل، نشان دهنده میزان اهمیت شما به آسایش و بهداشت خانواده است. سرویس های بهداشتی باید چشم نواز، با طرح های زیبا و آرام بخش باشند. انتخاب آینه با فرم زیبا در انعکاس نور و روشنایی “سرویس بهداشتی” نقش مهمی دارد. سرویس های بهداشتی باید همواره مرتب و تمیز بدون وسایل اضافی بنظر برسد. برای این کار در فضای “سرویس بهداشتی” قفسه هایی برای وسایلی که زیاد به آن ها نیازی ندارید، تعبیه کنید.

انواع سرویس بهداشتی باید زیبا و جذاب باشد؛ کاشی کاری در انواع سرویس های بهداشتی می تواند جذابیت چشمگیری به آن ببخشد. برای این کار انتخاب کاشی با طرح و رنگ مناسب بسیار مؤثر است. اگه میخواهید یک سرویس بهداشتی مدرن داشته باشید، از پایین تا بالا را کاشی کاری نکنید و با استفاده از وسایل دیگر آن را نظم دهید. کاشی کردن قسمت های خاصی از سرویس کافی است.

انواع سرویس بهداشتی استاندارد باید دارای نور مناسب و کافی باشد؛ انتخاب چراغی با نوردهی مناسب و مطلوب می تواند به درخشش فضای دستشویی شما کمک کند. البته در این مورد، محل نصب این چراغ ها بسیار مهم است و بهتر است در بالای آینه یا مرکز سقف باشد.

انواع سرویس بهداشتی باید با سایر وسایل اطراف و موجود در آن، دارای رنگ های هماهنگ باشد. مثلا بهتر است طرح سرویس با شیرآلات، دوش حمام، دستگیره ها و پرده (در صورت وجود) هماهنگ باشد. از دیگر نکات مهم در مورد ویژگی سرویس های بهداشتی، شیرآلات بکار برده شده هستند.

شیرآلات زیبا و مدرن در نمای انواع سرویس بهداشتی نقش مهمی دارند. یک سرویس بهداشتی باید فضایی آرام و راحت برای افراد در هنگام نظافت ایجاد کنند. شما می توانید برای تاثیر در روحیه از گلدان و گل در سرویس استفاده کنید. در اخر مهمترین نکته بهداشت و ایمنی توالت و حمام است برای اینکار نصب هواکش یا پنجره در سرویس لازم است.

نکات مهم در نصب انواع سرویس بهداشتی

نحوه نصب سرویس های بهداشتی در هر منزلی متفاوت است و به فضای منزل ، سلیفه افراد و میزان فضای موجود ، بستگی دارد. ولی نکته مشترک در نصب تمام سرویس های بهداشتی این است که باید عناصر آن مانند روشویی، توالت فرنگی، وان، دوش، آینه ها و … در بهترین جای ممکن نصب شوند، به طوری که در استفاده از هرکدام دچار مشکل نشویم. همچنین امکان رفت و آمد راحت در “سرویس بهداشتی” فراهم باشد. برای این کار باید ابعاد و اندازه فضای موجود را به دقت بررسی کنیم.

نکته دیگر هنگام نصب انواع سرویس بهداشتی تعیین محل نصب آینه و چراغ ها به منظور نوردهی کافی با کیفیت مناسب است. در این قسمت لازم است بدانید که قرار گرفتن آب و برق در کنار هم خطرناک است؛ پس هنگام نصب سرویس و شیرآلات به این نکته توجه داشته باشید. در پایان کار باید گفت در زمان نصب انواع سرویس بهداشتی، از سلامت کامل تمام عناصر و وسیله ها مطمئن شوید و گارانتی یا ضمانت نامه را از نصاب تحویل بگیرید.

نکات مهم در زمان خرید انواع سرویس بهداشتی

در زمان خرید و انتخاب انواع سرویس بهداشتی ابتدا به ابعاد و فضای موجود دقت کنید. اگر دارای فضای کوچکی هستید، بهتر است از رنگ های روشن مانند زرد و سبز را برای طرح سرویس های بهداشتی انتخاب کنید. همچنین انتخاب یک آینه بزرگ در این امر به شما کمک می کند که فضای شما بزرگ تر به نظر برسد.

امروزه به دلیل فضای آپارتمانی و کوچک معمولا افراد با مشکل کمبود فضای کافی برای نصب انواع سرویس بهداشتی  مواجه هستند. شما می توانید با دقت در هنگام خرید و انتخاب سرویس های بهداشتی با وسایل و عناصر مناسب این مشکل را برطرف کنید. مثلا مدلی از روشویی را انتخاب کنید که از فضای زیر آن بتواند به عنوان قفسه یا کمد، استفاده کنید.

از دیگر نکات مهم در هنگام خرید انتخاب کفپوش مناسب برای جلوگیری از خطر لیز خوردن است. می توان گفت سرامیک های شیاردار از امنیت بالاتری برخوردار هستند. در خرید سر دوش ها نوعی را انتخاب کنید که فشار آب را بالا ببرد و میزان آب را متعادل سازد. این نکته برای صرفه جویی در مصرف آب نیز توصیه می شود.

منابع:

http://namnak.com/

http://chidane.com/

http://beaytyhome.ir/

http://beautyhome.ir/

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×

 

سلام

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×